AKO SE NAROD MOJ POMOLI – recenzija knjige

„Možete učiniti i više od molitve pošto ste se molili, ali ne možete učiniti ništa više od molitve ako se najprije niste pomolili.“

Ovom rečenicom Randy Maxwell, autor knjige AKO SE NAROD MOJ POMOLI, započinje svoje putovanje sa čitateljima kroz jednu zanimljivu temu. Dobro pretpostavljate – radi se o molitvi.

Više od prosječne knjige ispunjene uobičajenim frazama

AKO SE NAROD MOJ POMOLI – recenzija knjigeKad sam je uzela u ruke, pomislila da se radi o još jednoj prosječnoj knjizi koja bi vjernike trebala potaknuti na molitvu te da će se na kraju sve svesti na uobičajene fraze i ne baš duboko grebanje ispod površine. Nasreću, zaista mogu reći da je knjiga Ako se narod moj pomoli nadmašila moja očekivanja te da je izvrstan priručnik i vodič kroz molitveni život baš svake osobe! Ova knjiga je za vas i ako osjećate da ste odlutali od Boga, i ako smatrate da vam je molitveni život zadovoljavajući (vjerujte, shvatit ćete suprotno), ali i ako tražite neki novi materijal koji ćete koristiti na svojim molitvenim sastancima. Osobno mogu reći da na molitvu sada gledam sasvim drugim očima.

Trebamo svladati vještinu održavanja osobnog molitvenog života

AKO SE NAROD MOJ POMOLI – recenzija knjigeAutor kroz poglavlja obrazlaže, dio po dio, poznati biblijski stih iz 2. Ljetopisa 7,14: „Ako se ponizi moj narod na koji je prizvano Ime moje, i pomoli se, i potraži lice moje i okani se zlih putova, ja ću ga tada uslišati s neba i oprostiti mu grijeh i izliječit ću mu zemlju.“ Time želi pomoći čitateljima da shvate koliko je molitvenom životu u našim crkvama potrebna promjena. Ne samo u sadržaju molitvenog sastanka, nego ono puno dublja i teža promjena – promjena u nama samima. Tek nakon što svladamo vještinu održavanja osobnog molitvenog života, možemo govoriti o crkvenim reformama bilo koje vrste.

Molitve nam moraju nešto značiti

Ovu knjigu od srca preporučam svima, a na kraju s vama želim podijeliti motivirajući poziv Randyja Maxwella: „Ako ste umorni od neke uspavane forme posvećenosti, vjerojatno je i Bog isto tako umoran kao i vi. Otresite se toga i pristupite Mu u jednom od bezbrojnih, svježih smjerova. Naše molitve moraju nam nešto značiti ako želimo da nešto znače i Bogu.“ (Ako se narod moj pomoli, str. 77)

Napisala: Mirjam Đurišević

Back to posts