Dragi knjigoljupci,

nalazimo se u vremenu koje je poprilično izazovno za sve nas. Covid 19 (popularno nazvan korona virus) većinu nas prikovao je za naše domove. U ovim neobičnim vremenima, kad nam je sloboda kretanja ograničena i socijalni kontakti svedeni na minimum, dolazi do loših misli i razmišljanja i povlačenja u sebe. Međutim, ono što nam ovo izazovno vrijeme donosi, može nam ukazati na ono što u životu imamo i što možemo cijeniti iz dana u dan, a ne u svemu pronalaziti loše i isticati upravo to loše.

Moć nadeMoć nade je svojevrsna self-help knjiga, bar sam ju ja tako doživjela. Kad sam ju uzela uruke i počela čitati, bilo je teško stati i doslovno sam ju pročitala u jednom dahu. Autori knjige su Julian Melgosa (diplomirani psiholog) i Michelson Borges (novinar s magisterijem iz teologije). Oni nam u ovoj knjizi donose savjete i približavaju nas moći nade u našim životima. Savjeti koje nam kroz knjigu nude omogućavaju nam održavati naš život u ravnoteži, onoj savršenoj ravnoteži prema kojoj svi težimo, gdje smo zadovoljni onime što imamo i gdje se fokusiramo na sadašnjost i nadamo se boljoj i ljepšoj budućnosti. Kroz deset poglavlja knjige, autori govore o tjeskobi, stresu, depresiji, traumi i ovisnostima koji nam mogu poremetiti duh i naše mentalno zdravlje, a ono što oni konstantno ističu kroz sve to jest važnost pozitivnog i optimističnog stava prema svemu. Autori nam pokazuju kako pronaći smisao života i pokušavaju nam kroz knjigu pokazati kako loše razmišljenje, negativnost i vraćanje u prošlost nisu nimalo korisni zdravlju našeg uma i duha.

Ono što me posebno dojmilo u vezi ove knjige jest što autori pokušavaju davati i savjete koji su fizičke naravi poput zdravog hranjenja, vježbanja, boravka na suncu, koji su usko povezani sa zdravljem uma. Oni zapravo žele istaknuti koliko je sklad između tijela i uma bitan. Koliko brinemo o svojem fizičkom zdravlju, toliko ćemo se brinuti i o onome što se nalazi u nama. Jačanjem tijela zapravo jačamo i duh. Kad sam pročitala knjigu i pogledala u svoje bilješke, razmišljala sam kako ću to pretočiti sve u jednu recenziju i shvatila sam da je nemoguće.

Moć nadeMogu vam samo predočiti ukratko što ova knjiga jest i o čemu govori, a na vama je da knjigu uhvatite u ruke i uvjerite se i sami u kvalitetu riječi i misli ovih autora. Iskreno se nadam kako ova izolacija neće negativno utjecati na nas i vjerujem kako ćemo svi shvatiti napokon što nam je bitno u životu, a što ne.

Nakon ove izolacije okružite se pozitivnim ljudima, ljudima koji zrače dobru energiju, pokrenite se, nemojte se sažalijevati i misliti negativno. Optimizam je jedino što vam može pripomoći u ovim teškim vremenima i vjerujem kako će samo mišljenjem da će sve biti bolje, stvari krenuti prema boljemu.

Recenziju ću završiti jednom mišlju i savjetom autora: ”Čitajte i razmišljajte. Uvijek imajte dobre knjige uz sebe – knjige koje se bave visokim moralnim standardima i najdubljim mogućim spoznajama. Razmišljajte o idejama u tim knjigama i naći ćete snage da ojačate svoju nadu.”

Do sljedeće recenzije,

pozdrav iz izolacije od vaše Knjigoljupke!

Recenzija: Knjigoljupka